Sunday, November 11, 2012

HARI PERKAHWINAN DIA...

Assalamualaikum..ari ni 11/11/2012.tarikh yg cantik and sesuai utk abadikan tarikh ni dgn benda-benda yg istimewa..cam kawan baik aku ni, pn miza khir sani, semalam 10/11/2012 menikah,ari ni pulak bersanding..kawan baik sejak belajar kat uitm segamat lagi.kwn buat assignment,kwn ketawa..mcm tak pecaya yg dia dh jadi isteri orang..sorang-sorang kawan yg dh meniggalkan status bujang..sikit-sikit dah betukar menjadi puan..sangat beruntung dapat kawen muda..
Semalam dengan 2 kali akad, miza dah selamat menjadi isteri kepada ijal..alhamdulillah..kire aku ni pn salah sorang saksi gak la..even dapat tgk dr jauh je..hati aku pn jadi sebak bile sorang kawan dh selamat menjadi isteri orang..juz terpikir bile plak la turn aku..hehe.....begelinang jugak air mata bile tengok miza menangis..tambah sedih bile tengok dia peluk parents dia..lepas ni miza dah jadi orang taiping..yeay2..
Hopefully dia berbahagia selamanye bersama pasangan..tanggungjawab dah makin besar..aku mampu doakan yg terbaik je utk sahabat nie..happy for both of you.. MIZA & IJAL...














4 comments:

Elyani Rosli said...

Wah...bestnye2x....
sayang sekali xdapat menghadirkan diri...
Chanteknye miza...dress dye pun lawa sgt...thanx cik lin postkn pic2 kawen miza kt sini...
xdpt pegi wedding dye, dpt tgk pic pun jadi la..
heehe....
pasni..tunggu cik lin pula yea...

Unknown said...

cantiknya miza....btw, im happy to both of u miza n ijal semoga berbahagia dan diberkatiNya..insya'Allah.
Yang masih bujang ni xpe, sabar menanti..jodoh kita ada mungkin belum jumpe lg orgnya...hehehe....

MiEzA said...

Thanks fafa utk entri yg special ni..InsyaAllah pasni turn korg sume...aku sentiasa doakan yg terbaik utk kwn2 sume... :)

azrina said...

welcome2...tak sangka plak pengantin baru ni baca..