Thursday, November 15, 2012

BISNESS,,,BISNESS...

Assalamualaikum..salam Maal Hijrah semua..semoga tahun baru ni bagi aku peluang untuk memperbaiki segala kelemahan dan berubah menjadi seorang anak dan sabahat yang lebih baik..insyallah..
hari ni cuti umum lagi..wah,sangat best ooo melepak-lepak kat umah..sambil membuat aktiviti sendiri..hari ni aku takde ape2 plan..just besantai di rumah je..hari ni aku ambil kesempatan uruskan bisnes online aku.. fafarina shoppe..alhamdulillah, sejak adanye bisness ni aku dapat la duit kocek sikit..dapat la membantu aku yang semakin hari semakin sengkek nie..mula-mula aku risau jugak nak mulekan bisness online..bukan ape,sebab takde apa-apa pengalaman bebisness..tapi bila dah dapat ransangan,sokongan dan nasihat aku memulakan bisness nie..aku mule pun sebab ada orang yang suruh..hehehe...tapi dah lama-lama makin best pula..tambah-tambah bila dapat pulangan..syok ooo...ingat senang ke nak dapat income lain selain dari gaji..dah la cukup-cukup makan je,harus lah kene pikir macam mana nak tambah duit poket..kene la ada simpanan untuk masa depan atau kecemasan..
ok,meh aku cerita sikit pasal fafarina shoppe nie..mula-mula aku jual kain cotton dan juga baju kurung ready made..alhamdulillah ada sambutan..lepas tu sekarang ni aku kembangkan lagi dengan menjual blouse, handbags dan paling terkini tudung..aku harap bisness ni bejaya la..aku cuba usaha sebaik mungkin layan customer..yang paling menarik bila customer contact,bagitau yang barang dah sampai dan sangat berpuas hati..dan yang paling terharu ada yang mendoakan bisness aku ni maju dan makin maju..amin..aku hanya mampu aminkan doa dia dan berharap satu hari jadi kenyataan...nak promote sikit pasal fafarina ni..ramai-ramai la add fb nie..saya cuba bekalkan dengan barang-barang yang berkualiti... :)



2 comments:

Unknown said...

Good luck then.. Rezeki Allah tu luas kn...Dia akan bg pd org yg berusaha.... chaiyok for both of us!

azrina said...

yes..usaha tangga kejayaan..best of luck to both of us..