Sunday, June 26, 2011

UIA??UTHM??

assalamualaikum...praktikal kat usim ni bg aku pengalaman br yg sgt2 beharga..dua hari berturut2 (selasa & rabu) aku dan kwn2 praktikal yg laen diberi kesempatan utk join trip ke library UIA & UTHM..smua tu aku rs pengalaman yg best sbb dpt tgk tempat org..mmg excited sbb tu la first time aku menjejakkan kaki ke UIA & UTHM..before ni asyik dgr nama aje..last week aku de peluang jejakkan kaki ke sana..
dr penglihatan aku,dua2 library best dan cantek..tp ade kelainan dr segi kemudahan nye..yg plng aku tertarik, bookdrop nye..mmg canggih & efektif kot..tak semua library de bookdrop cm tu..ok,utk sesiapa yg taktau ape tu bookdrop, ni sikit penerangan ye..
selalunye kalau kat library,org pulangkan buku kat kaunter je..so,org tu kene g library semata2 nak pulangkan buku je..kalau hari cuti tak dpt la nak pulangkan buku..tp dgn adanya bookdrop,smua keje pemulangan buku jd sen
ang & cepat..org juz dropkan buku je kat bookdrop walaupun hari cuti..takde la kene menapak ke library semata2 utk memulangkan buku..(ok,sikit je explanation psl bookdrop)...
mcm biasa,tak lengkap kalau tak beposing...heee....

1 comment:

Unknown said...

memang best library visit tu...rasa nk p lg..tp tmpat lain plak..library of congress ka..hehe