Wednesday, June 29, 2011

HATI PEDIH...

assalamualaikum..hari ni cuti sbb isra' mikraj..ujan dr pg,ujan rahmat kot..mmg best tdo,tp aku awl lg dh bgn..tak blh nak tdo lena..

de benda yg mengganggu pikiran dan hati aku skrg nie..hati yg pedih dan sakit,mmg seksa rasanya kan..nak buat ape pn asyik teganggu je..niat hati nak lupekan saja pekara2 yg menyakitkan hati..kenangan stil ada,tp aku nak cube buang jauh2..biar ape yg jd,aku nak truskan hidup aku ngan perasaan gembira,taknak pikir benda2 sedih nie..sakit hati kalau dipikirkan lg..pening kepala pikir apa sebenarnya yg dia nak..apa yg dia rs..

apa yg penting,skrg ni aku nak cr keje, nak bls jasa mak abah dulu.yg laen tu aku pikir nanti2 aje..farleen,kamu kene kuat..apa pn yg jd hadapi dgn tabah,walaupun dia dh takde dlm hidup,kamu stil ade kwn2..mgkn dia bukan yg tebaek,stil ada lg yg terbaek..insyallah..

8 comments:

Anonymous said...

sape yang buat u mcm tu?

azrina said...

siapa ni ye?

Rin Wahida said...

SABAR...sabar kn indah...

Anonymous said...

agak2 sape?

azrina said...

eh.mana nak tau sape..kan senang kalau bgtau je..takyah nak teka2..

Cik RoSs said...

SABAR ye dik...insyaAllah..
Nanti adik akan temui orang lebih baik dan yang dapat membahagiakan adik lebih daripada dia.
Lupakan perkara2 yang sedih dan duka tu jauh2..
Kak Nana,Angah..semua family ada bersama adik..
Senyum2 selalu....

azrina said...

lastly,tau gak sape anonymous nie..

azrina said...

cik ross..insyallah dpt jumpe org yg lg baek..doa2 kan adik..