Monday, June 20, 2011

PENCARI YANG SETIA...

asslamualaikum..alhamdulillah,result exam pn dh tau..syukur sgt smua usaha membuahkan hasil yg tak disangka..walaupun menangis time buat assignment,mengantok bila study,bekhayal dlm kelas..smua ni hasil usaha aku, tunjuk ajar lecturers & kwn2,doa mak abah..smua tu aku sgt hargai..tanpa mereka mesti aku takkan bejaya..smua tu aku akan ingt sampai bila2..



ok,habes kat situ..skrg ni aku ade misi yg lagi penting..aku skrg dlm proses mencari kerja..aku tak memilih sgt kerja..kerja apa pn takpe asalkan poket ni tak kosong..ye lah,skrg ni pn asyik minta duet kt mak abah je.kesian la plak..so,skrg aku rajin sgt bukak web2 yg ada jawatan kosong..hopefully rezeki aku murah dan segala urusan dipermudahkan..insyallah..aku harap sgt ada hikmah yg aku tak nmpk akan muncul..

3 comments:

Cik RoSs said...

good luck dik!

'selamat datang' ke alam pekerjaan!!!

Unknown said...

semoga berjaya dpt keje!!!

azrina said...

thanx..doakan sy dpt keje cpt2 ye..