Monday, December 7, 2009

1ST TIME...

10hb aku dpt fon call dr unit kewangan uitm kedah..aku bayangkan aku dh dpt kenaikan PTPTN,tp hancur..benda laen yg aku dpt..rupe-rupenye aku dpt tawaran SKP..bestnye sbb ni 1st time aku keje..but b4 stat keje,aku kene inteview dulu..sesi inteview yg sgt sempoi n best..aku stat keje on 22hb..time keje kol 8.30 smpi kol 4.30..mule2 keje rs cam penat,tp dh lame2 rs best lak..smpikan ble dh abes keje rs rindu lak suasana keje,rindu nak punch kad,rindu mcm2 lg la..asyik ketawe je tak abes2..kwn2 keje lak sekpala ngan kami..smua skali yg keje 9 org n encik iwan yg jd ketua kami..keje kami wat inventori satu uitm..mule2rase cam susah je..sempat ke nak wat smua bangunan..tp alhamdulillah kami bejaya wat hasil ngan teamwork..bangunan n bilik yg aku tak penah masuk aku dpt masuk..bygkan bilik lelaki pn kami blh masuk..ni smua inventori punye psl..
malangnye aku keje tak lama,juz 8 hari je..tp still menjadi kenangan indah aku..pengalaman petama aku keje mmg best..mmg penat tapi pengalaman n duet punye hal,smua tu aku buang ketepi..
insyallah nex sem kalo de kesempatan n rezeki aku nak mintak SKP lg..at least ms cuti aku ni terisi sikit..tak la asyik melepak je kat umah..duet pn masyuk gak..




2 comments:

the sapuan's said...

aha!besh!
=]]

azrina said...

mmg best pn mo..tak dpt lupe saat2 tu..ahaks..