Tuesday, December 22, 2009

SEMALAM...

bosan time cuti2 cam nie..kalo takde pape aktiviti mmg bosan kot..tp smlm aku kuar ngan shida..kami g tgk wayang cte avatar..kalo nak kate tak best bohong la..wayang pn penuh..1st time aku tgk ramai org..b4 ni kalo aku tgk wayang slalunye tak brape nak ramai..mngkn penangan cte tu yg membuatkan ramai org nak tgk..agak lame ctenye,lbh kurang 2 jam setengah..dlm cuti ni cte avatar cte yg ke3 aku tgk..mule-mule cte 2012,2nd cte new moon n 3rd cte avatar..melayang rm30 cam tu je..tp aku rs bebaloi sbb smua cte tu menarik n best..tp smua cte yg aku tgk tu cte inggeris..actually aku cam tak brape tetarik nak tgk cte melayu..ntah la kenapa..sepatutnye aku ni sokong cte melayu..aish...
tak sampai 2 mngu dh nak stat lembaran baru..
cerita baru
hidup baru
azam baru
semangat baru
kawan baru..

No comments: