Wednesday, October 28, 2009

ISI TEMPAT KOSONG..

ehm..baru pas konvo..penatnye still terasa sbb tak cukup time nak rehat..smpi umah kol 12 mlm..esknye bgn awl sbb byk lg tak cover nak final..alhamdulillah aku dpt jwb gak paper pg td..althou aku tau aku tak prepare sgt..1st time aku cam ni mase final..tak cukup masa aku rasa..tp syukurla smua tu dh belalu..
terase kosong yg amat sgt..aku tau aku tak patut rase cam tu sbb aku still dikelilingi ramai kwn and famili yg sgt aku sayang..tp kadang2 aku tak telepas dr pikirkan smua tu..sbb tak penah sesaat pun aku tak pikirkan dia..althou dia jauh tp aku rase dia de dekat ngan aku..tp nape ari tu aku rase dia dh pegi jauh dengan aku?nape aku rase sgt sedih hari tu?sedangkan ari tu amat besejarah utk aku..hari yg membahagiakan aku..aku harap sgt dia meraikan hari yg bahagia tu besama aku walaupun jauh..tp nape ari tu aku rase dia tiada? sedangkan b4 ni aku slalu rase yg dia ada..
mmg kami dh makin jauh,bukan sj sebab jarak namun jauh dr smua hal..kami dh tak mcm dulu..aku sgt rindukan masa dulu dan aku amat rindukan dia..biarpun aku still mengharap,aku tau keadaan takkan jd seperti dulu..
aku tak suke ngan prasaan nie..mengharapkan benda yg tak pasti mmg perit..
kat mana pun dia berada aku harap sgt dia sentiasa sihat dan aku nak dia tau aku rindukan dia sgt2..aku takde kekuatan nak bgtau smua ni dkt dia sbb aku tau bagaimana reaksinye nnt..

No comments: