Friday, October 9, 2009

SORRY...

sori blog sbb lame tak update kamu..bukannye takde masa,tp mud utk menulis tu tiada..tp ari nie aku beusaha kembalikan mud tu..
baru je blk dr umah fiza kat baling..pergh,mmg rezeki kami la..mcm2 yg mak dia sediakan (lemang,nasi impit+kuah kacang+kuah lodeh,laksa)alhamdulillah..dh namenye rezeki kan..
skrg ni fikiran ngah kusut..mcm2 hal yg jd..ngan masalah jiwa nye..adeh,tp thanx pd yg sudi mendengar..at least kurang la cket beban di kpala aku nie..mmg skrg ni dok pikir psl konvo je,tp ble dpt brite sedih psl exam,trus prasaan excited utk konvo ilang..hope kpd yg bekenaan dpt memahami prasaan kami nie..kami nk konvo dlm keadaan tenang n gembira bukannye tekanan..adeh...hope de la peubahan..
assignment lak tngl lagi dua nak siap..tp test la pulak belambak..minggu ni n minggu depan mmg minggu yg amat bz..ya Allah,berikan la aku kekuatan utk menghadapi smua nie..
ehm,dh telambat kot nk crite psl raya..tp takpe la..aku cte serba sedikit..tahun ni cam biase aku blk johor..raya petama sampaila raya ke3..syok mmg syok sbb dpt bejalan..tahun ni paling sakan aku beraya..2 hari beturut2 aku beraya
kat umah kwn2..syok sbb dpt mkn mcm2 jenis makanan..






2 comments:

☺ athiraahmad ☺ said...

akaq,
wet rye dapat bpe?
tok tyra ade smpan x????

Anonymous said...

sakit mata ni..