Friday, September 11, 2009

POSA...RAYA...

menjamu selera...


posing b4 bebuke posa..


minggu yg agak bz sbnrnye minggu nie..ishk,mcm2 kene setel sbnrnye sblm raya nie..sbb pas raya nk kene submit byk assignment..test lg..adoi,cam ne la nk raya ngan aman nie?tp takpe,raya skali setahun je..so enjoy dulu br ingt psl assignment n test..tp aku rs aku nk setelkan assignment yg mampu aku wat..takkan smua nk wat pas raya..truk la kalo cam tu..
ehm,dlm kesibukan tu,sempat lg aku ngan klasmate bebuke posa kat tanjung dawai..althou tak smua dpt join,kemeriahannye still dpt rase..menu ktorg mlm tu tomyam campur,sotong goreng tepung,kailan ikan masin n telur dadar..leh thn gak harganye,siap dpt diskaun lg tu..mudah-mudahan rezeki owner kedai tu murah rezeki..ni 1st time aku posa kat merbok and 1st time la aku bebuke posa kat tanjung dawai ngan klasmate aku..hope next year leh lg wat cam tu..
next week dh raye..tak sabar nk blk umah..dh rindu ni kat umah..nk bebuke ngan famili...kalo takde pape,insyallah ari rabu depan aku blk umah...umah,wait for me...

3 comments:

Unknown said...

enjoy sgt buka puase kt tj. dawai..even xbape nk kenyang..hehehehe..

yey..yey...next week balik umah! yahoo!

azrina said...

aah..next week blk umah..tp b4 blk marilah kite menyetelkan assignment..

☺ athiraahmad ☺ said...

akaq nih mkn jep..
da la x ajak org...
yg ni x cte pun kat tira..
kcik ati nyer!!!!