Monday, August 22, 2011

HUJUNG MINGGU...

assalamualaikum..insyallah,kt bakal smbt hari raya dlm ms 8 hari lagi..kat ofis ni asyik menghitung hari je nak balik umah..kat ofis ni pn bukan ada keje.dok melangut on9 je..tak phm apa function company ni suruh mai keje b4 raya..kan best kalau stat pas raya..keje pn tarak..bosan gle2..rs mcm tak di welcome pn ade gak..mcm2 perasaan ada.payah nak habaq..ishk2..
eh,aku nak cte psl hujung minggu aku ari tue..ni dh melalut psl keje plak..semalam angah belanja kami bebuka puasa kat restoran asam pedas,setiawangsa..sgt la sedap mkn semalam smpi sendat gle perut aku nie haa..menu smlm,asam pedas ikan tenggiri, asam pedas daging, sayur, telur dadar, daging msk kicap, ulam2 + sambal belacan..mana la tak sendat perut kan..makan byk..huhu..1st time aku rs makan kat kedai tu..kalau de peluang insyallah aku g lg sekali..
ok,tu cte psl hari ahad..utk hari sabtu plak, angah,aku ngan hani g beshoping kat jln tar..fulamak,punye la ramai manusia..tak sah kalau jln tak belanggar ngan org..semput aku dibuatnye..nsb baek pegi pagi, tp time tu pn dh ramai org..niat hati nak cr selendang je utk bj raya purple aku..sekali punye pusing, terbekenan plak kat satu baju kurung polka dot kaler pink..adoi, dh la terbekenan, terbeli plak tue..huhu..harga nya RM50 dr RM89 sbb de ofer..mana la tak juling mata tgk..susah plak tu nak decide nak kaler ape sbb smua nye cantek..dh beli bj,kene la bli seledang plak kan..yelah,harus la nak kene padan ngan baju baru..setelah abes pusing2, akhirnye tejumpe selendang yg bekenan di hati..ok, drpd nak beli sehelai selendang, jd 2 selendang, 2 inner, sepasang bj kurung...dh2 la tu shoping ye..smpn duet utk benda laen plak..

No comments: