Saturday, February 26, 2011

SANGAT TIDAK BEST...

assalamualaikum..wah,kali ni entry sy dimulakan dgn salam..selalunye terus masuk isi je,takde lngsg kata-kata aluan..nmpk sgt besemangat nak meluahkan rasa..heee..so,next target,setiap entry aku dimulakan dgn salam..so,kalau takde salam,sila la ingatkan sy ye..
ehm,mcm mana nak mula ye..apa perasaan korang kalau tak dpt nak happykan kwn yg tengah sedih,tension,tekanan?kalau aku,aku rs aku ni kwn yg tak berguna..tak dpt nak happykan diri dia yg tgh sedih,tension,tekanan..rs mcm teruk je..tp aku taktau mcm mane nak buat selain mendengar apa yg dia nak ckp..ntah la..tp aku rs mcm sgt tidak seronok..sgt tidak best..
so,kalau blh aku nak gak tau cara mcm mana nak happykan kwn yg tengah kesedihan,ketensionan dan tekanan..sudi2 kan lah meninggalkan komen ye wahai teman-teman..

2 comments:

AINIE ALIAS said...

leen..erm aku cdgkan cdgan ditutup!


hehe,men2 je...erm, klo aku mybe aku biar die kool down dlu kot, sbb klo aku yg jd kwn ko tue, klo aku tension mmg xd mood pon nk ckp pape,fikiran ngan hati dh kt len...tp,selang bberapa jam ke..mood ak dh ok then bru aku sdr slah aku..soo,ak suggest ko biar kwn ko tue kool down dlu then biar dia sndiri thu slah dia...the end..

azrina said...

waa..che nin meninggalkan komen..thanx a lot..agree wif ur idea..jgn risau,aku akan bg dia byk ms nak cool down..heee..