Thursday, February 24, 2011

azrina zamberi kembali...

dh lama aku meninggalkan alam blog nie..bkn ape,mls nak menulis sbnrnye..sbb bg aku kalau ade apa2 yg menarik yg belaku dlm hidup, aku suke tulis dlm diari aje..then bc sorang2..br feeling sikit..hehe..tp disebabkan tuntutan kerja,aku ngan klasmate kene buat blog..sebagai individual assignment..nak tak nak kene la buat jgk..apa kan daya..

ok,kt mulakan dgn hari ini..khamis (24/2/2011)..hari ni,aku ngan tesayang,ehem...housemates ye..(jgn pikir bkn2 tau) dh bemuafakat nak tgk movie "SANCTUM".memandangkan dh lama tak tgk wayang,kami pn cuba mencuri ms..ok,tgk wayang kol 4pm dan lokasi pilihan GSC Central Square..sbb ape tmpt tu jd lokasi??sbb tiket nye murah..mule2 kami ingt satu tiket RM5..konfiden la kan bw kuar note RM5..rupenye satu tiket RM8..punye la frust..nsb baek ada penyelamat,shida samad..dia ade bw kad matriks..so,dpt la murah sikit..

agak best citenye walaupn ada ms aku menguap sbb mengantok..tp ada babak yg buat aku menjerit..bkn menjerit sbb takut tp sbb ngeri..kalau jerit ketakutan aku blh control lg,tp kalau dh ngeri mmg aku tak dpt control..nsb la sape yg dok sblh aku..kene thn telinga sikit..cte tu psl nak explore satu gua..last2 teperangkap dlm gua tu sbb taufan melanda..mule2 yg teperangkap dlm gua ada 6 org,tp last2 yg selamat keluar sorang je,JOSH..biasala kan..hero,mane blh mati..kalau mati tak syok la..conclusion nye,tak menyesal la tgk movie tue..rs mcm nak tgk skali lg pn ade jgk..heee..

3 comments:

Cik RoSs said...

brp bintang ek kalo adk nk bg kt filem nie?

NK said...

Sanctum??Best ke?Adik letakla shoutbox pomot blog, org nk tinggal jejak pun sonang...cm kak nana kita yg molotop tu..hehehe

azrina said...

adik bg 3 setengah bintang hehe..
shoutbox pomot tu cam ne?