Monday, February 4, 2013

HATI YANG KUAT KADANG KALA TEWAS JUGA..

Assalamualaikum.tengok tajuk entry dah macam suspen kan..mungkin betul,mungkin salah kata-kata tue.tapi itu yang aku alami sekarang nie.cuba dan usaha untuk menjadi kuat demi orang lain,tapi aku tewas.selalu ingat diri ni kuat,tapi tak sekuat mana pun.separa kuat mungkin....
kadang kala menangis memberi aku 1001 kepuasan,kepuasan yang tak dapat diterangkan. lega sangat dapat menangis especially bila taktau nak terangkan masalah kita kat sape. nangis la sampai bengkak mata pun,yang penting aku lega dan puas. aku selalu harapkan aku jadi orang yang lagi kuat, semangat, tak lembik. sebab dugaan hidup ni terlampau banyak. satu-satu datang, tak puas-puas nak menyibuk dalam hidup orang. tapi kuatnya seseorang tu, kadang kala akan tewas juga..sebab dah lumrah seorang manusia....

2 comments:

shida samad said...

setiap dugaan dan kesusahan ada ganjaran dariNya fa..(kata2 utk diri sendiri jugak). be strong ok!

azrina said...

insyallah.kuatkan semangat kita..