Monday, June 22, 2009

HAMPIR SETEL..

ari ni aku n abah g byr yuran kat bank islam..mahal gak ye yuran utk degree nie..
tp kalo dibandingkan ngan U yg laen,yuran uitm nie kire murah la gak..yuran aku RM628..
aku g byr,abah lak tngu kat keta je..aku ingtkan tak lame sgt..tp ble masuk je bank islam, punye la ramai org..dh la bank islam tu sempit je,naek rimas aku ngan ramai org..pas isi borang aku pn amek nombor..turn aku 1258, mase tu 1219..lamenye aku kene tngu..
aku bg msg kat abah,aku ckp yg abah kene tngu lame..tp abah reply, "ok,abah tngu".hehe..teharu aku..aku kene tngu sejam lbh..barula giliran aku sampai..bygkan juz 1 kaunter je yg bukak utk pembyran,2 kaunter utk bukak akaun n 2 lg kaunter aku tak tau diorg wat pe..adeyh,lame aku tngu..sian kat abah tngu kat keta..
pas byr bil,aku g Apollo..aku ingt nk wat mediacal check up kat sane..tp ramai org n aku kene tngu lame lg..sigh..then aku n abah g Taiping Medical Center..kat sane tak ramai sgt org n aku pn tak yah tngu lame2..mule2 wat X-ray,then urine test n then doc check aku..alhamdulillah smuanya ok..
yahoo,lega aku pas dh wat smua nie..tngl nk fotostat doc yg diperlukan n sahkan..nsb baek mak leh sahkan utk aku..hope everything ok..amin..

No comments: